Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното

    Привет колеги. Попаднах на тема във форума пак със проблеми в парното, но не можах да открия решение на моя проблем в нея. Та понеже не съм много наясно с техниката под капака ще се радвам за малко помощ. Преди седмица и половина се сдобих с една 145-ца и като я взех всичко беше наред докато не паднаха температурите под 0-та. Проблема е че колата вдига 90 градуса като парното е на 1-2 и вътре духа хладно а ако го включа на 3-4 градусите падат около 80 за известно време след това се качва на 90 и така си играе стрелката между двата сектора. При 3-та и 4-та степен на парното в колата става клинч и няма затопляне. Интересното е че като карам със 140-150 вътре става сауна и не се диша.

    Ако моята тема е дубликат на някоя от форума извинете ме просто не съм попаднал на нея.

  • #2
    Виж да не е запушено радиаторчето...и честита ти Алфа
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

    Comment


    • #3
      Къде точно мога да открия радиаторчето ?

      Comment


      • #4
        На много приятно място. Аз мойто го сменявах тази година

        Comment


        • #5
          важно е да се знае къде е се знае точно с кой мотор е колата и коя година. Защото вентилаця, парно и климатик до една година се едни, по-касно, след вътрешния фейслифт всичко е тотално различно. Например старите, до 96-97 са с кранче на парното и радиаторчето седи не едно място, по-късно няма кранче и радиаторчето е на съвсем друго място.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Колата е 97 година била е с 1.4 двигателя и е сменен с 1.6 V16 120 hp незнам какъв е кода на двигателя май става малко по сложно мога да направя снимки на таблото ако ще са полезни

            Comment


            • #7
              И мойта е с 1.4 97-ма и е пълен шит смяната. Всичко се сваля. Радиаторчето няма как да се извади без да падне цялото табло. Дръпнах си алгоритъм за свалянето му и ми отне около половин ден, но всичко стана както трябва, без нищо счупено или повредено. Дори си изпрах и мокета и стана като нов.

              Comment


              • #8
                Да разбирам тогава че трябва да свалям таблото за да открия златото ?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от K.naidenow Покажи съобщение
                  като карам със 140-150 вътре става сауна и не се диша.
                  Първоначално публикувано от K.naidenow Покажи съобщение
                  Да разбирам тогава че трябва да свалям таблото за да открия златото ?
                  Горното означава, че радиаторчето работи. Проблемът е в управлението на въздушните потоци. Трябва да видиш, как точно става при теб, щото след тези присадки, само един Господ знае.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Горещо те съветвам да го свалиш, разглобиш всичко и почистиш.
                    Това ще ти гарантира, поне да две петилетки да не се занимаваш с него. Освен това ще имаш парно.
                    За това как става, теми има достаъчно.
                    Ако не ти стига, питай тука.
                    Ако ти омръзне, запали една скара и покани приятели.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X